Skip to content

Vinnare tema 12 och Lördagslinsen överlåtes

20 januari 2010

Så har jag valt att stoppa röstning för tema 12 lite tidigare än tänkt. Jag känner att jag måste sluta med Lördagslinsen. Jag behöver min tid till annat i livet just nu.

Så om det är någon som känner att den vill ta över Lördagslinsen så är det helt ok. Skriv då en kommentar så kontaktar jag dig.

Så till veckans vinnare. Jag grattulerar Rubinara till vinsten för sin bild på paddan. På andra plats kom Var dag ett äventyr och på en delad tredje plats kom Pocoloco Creativo och Anna Karlsson.

Jag får tacka för mig!

19 kommentarer
  1. 20 januari 2010 21:46

    Gud vad synd!!! Älskade verkligen Lördagslinsen.

  2. 20 januari 2010 21:49

    Gud vad synd!!! Älskade verkligen Lördagslinsen. Men om du inte kan satsa ”helhjärtad” p g a annat, så tycker jag att du gör rätt att överlåta linsen.
    Får iaf tackar så jättemycket för den tiden som gått. Jag satt alltid till efter klockan 12 på fredagskvällarna för att kolla temat. Det var liksom nå’t att se fram emot.
    Ha det gott Pia!!!

  3. 20 januari 2010 22:29

    Ska lördagslinsen läggas ner?? Oj vad trist! Jag har för mig att jag läste häromdagen om fotoutveckling och om denna utmaning! Men mycket kan ju ha hänt sen dess!

    Jättetråkigt känner jag och hoppas att någon annan tar över!

    Kram till er som haft det! Speciellt till ”jag”!

  4. 20 januari 2010 23:10

    Åh, vad tråkigt. Hoppas någon annan tar över och tack för tiden som varit.

  5. 21 januari 2010 10:55

    Var ju tråkigt, men visst det blir mycket det har jag full förståelse för. Ha det gott.

  6. 21 januari 2010 22:24

    Håller med de övriga, jättetråkigt! Men jag vet ju oxå hur mycket tid det tar ”bokom kulisserna” att driva en fotoutmaning, så full förståelse från min sida! Blir spännande att se om någon tar över… Annars får väl Inspiration & Kreativitet börja köra lördagar istället… 🙂

  7. 22 januari 2010 10:36

    Det var kul så länge det varade, och jag har full förståelse för detta. Var sak har sin tid. Man måste prioritera här i livet. Ha det bra Inger

  8. 22 januari 2010 15:57

    men oj så tråkigt, har alltid sett fram emot Lördagslinsens teman
    och har verkligen gillat denna sida, men förstår att det tar otroligt mycket tid och energi.
    Hoppas bara att någon annan har tiden å lusten att ta över….
    *hoppas*
    tack för att du har hållit i trådarna här tidigare…
    och som någon annan skrev, var sak har sin tid!
    *kramen*

  9. 22 januari 2010 19:59

    Tack för ditt jobb och att du slutar helt i stället för att sänka ambitionen. Lördagslinsen har varit seriös för oss som gillar fotoutmaningar på riktigt. Hoppas att någon med samma ambition kan ta över. Jag har själv funderat, men har inte den tid som går åt just nu.

  10. 22 januari 2010 21:48

    Hejsan, synd att du inte fortsätter,har inte hunnit vara med så många gånger. Men! Kan förstå att de blir för mycket också.
    Därför så önskar jag Dig Lycka Till med det du företar dig.
    Ha det gott /
    Kram / Ulla

  11. 22 januari 2010 22:20

    Tråkigt, men jag förstår dig. Hade själv förut Veckans port och nu nystartade Veckans hus. Det är ett pyssel att varje vecka komma på bra teman. Sen har du ju ordnat omröstning varje vecka också.
    Lycka till med det du skall ägna dig åt nu !

    Hoppas någon tar över !

  12. 22 januari 2010 22:30

    Jag blev så förfärad så jag råkade kommentera i nästa inlägg. SYND, jag har precis börjat älska den här sidan! Men jag förstår dig, tiden är begränsad och ibland måste man välja.

  13. 22 januari 2010 23:45

    Det är verkligen synd att det läggs ner men du gör rätt i att sluta om inte tiden finns.
    Hoppas att någon annan vill ta över för det här har varit en riktigt rolig fotoutmaning.
    Tack för det som varit.
    Ha det gott.

  14. 23 januari 2010 8:20

    Tid, det är verkligen emrllanåt en bistvara, visa dagar hade jag gärna haft 28 timmar på ett dygn.
    Håller med alla övriga!

    /MB

  15. 23 januari 2010 9:41

    Å, nej vad synd men jag fårstår!!! dig verkligen!! Tack för att du ställt upp med detta =)

  16. 23 januari 2010 10:53

    Synd på en så kul fotoutmaning, men jag förstår att det tar tid. Hoppas någon vill ta över!

  17. 23 januari 2010 12:29

    Så synd…. jag som precis har hittat hit. Gillar annorlunda utmaningar.
    Men har man inte tid så måste man prioritera.
    Hoppas att allt blir bra med det du företar dig
    Kram Ingrid

  18. 23 januari 2010 13:57

    Jättetråkigt, men som du säger, livet pockar ibland på uppmärksamhet och man kan inte hinna med allt. Kram

  19. 30 januari 2010 4:34

    Hej, hej!
    Jag har inte hunnit vara med så många gånger, i lördagslinsen, upptäckte den senare… men det har varit en kul fotoutmaning på lördagar ;). Tack för den tiden!
    Xini Björnmamman

Kommentarer inaktiverade.

