Skip to content

Tema 12 – Färg

16 januari 2010

Det märks att ni har det lite för vitt omkring er nu. Ni längtar efter lite bilder med färg. Hela 43% av rösterna gick till det temat under veckan. 

Så nu är det bara att tolka på. Vad är färg för dig? Vilken färg vill du visa? Eller vill du kanske visa på en färgexplosion? Vad vet jag – men det visar sig sedan när jag kikar runt blad era bidrag.
Du har till på söndag kl 18 på dig att lämna ditt bidrag om du vill vara med i veckans omröstning för bästa bilden. Men det går givetvis bra att lägga in bidrag efter det också, men då utan chans att komma med till omröstning. Omröstningen kommer som vanligt upp under söndagskvällen.

  1. Läs instruktionerna här till höger om hur du deltar och vad du ska tänka på om jag inte får låna din bild till finalomgången.
  2. Tänk också på att göra en länk i Mister Linky här nedan och länken ska vara direkt till ditt blogginlägg och inte till din bloggs startsida. Det underlättar så för mig och för andra om det är direkt till inlägget och inte till din huvudsida som du länkar.

3 kommentarer
  1. 16 januari 2010 22:02

    Nu har jag lagt upp lite färglatt som även får oss att tänka på sommaren.

  2. 17 januari 2010 0:02

    Vilket fina färger i ett underbart kort!
    Här kommer mina färgglada trådrullar.
    Hoppas att ni alla får en trevlig helg!

  3. 17 januari 2010 16:01

    Trevligt att hitta till Lördags Linsen! Nu har jag lämnat mitt första bidrag, hoppas att det blev rätt:-)
    Mvh Anna

Kommentarer inaktiverade.

