Skip to content

Vinnare i tema 11 – Ensam

13 januari 2010

Så har vinnaren för temat Ensam utsetts. Den här veckan grattulerar vi Camilla med bloggen Bilder av livetslust och sin bild av den ensamna fågeln i solnedgången. Hela 27 röster fick hennes bidrag.

Där efter följer Helena Kulle på andra plats med 17 röster. Tredjeplatsen delas av tre personer den här veckan, det är Shannara, Nina Xi och MadWorld som fick 12 röster vardera.

Hela 92 röster kom in den här veckan. Stort tack för all bidrag och röstningar – det är så roligt att vi blivit så många tycker jag.

2 kommentarer
  1. 13 januari 2010 21:25

    Jag tycker också att det är kul att det blir fler och fler härinne. Och tack alla som röstat på mej!

    Alla bilder var så himla fina, hade själv stora problem med att välja en! =)

    Kram på alla!

  2. 13 januari 2010 22:27

    Men å vad glad jag blir för vinsten här, det var ju så många bra bilder att välja på…
    Vinsten sporrar mig verkligen till att utveckla mitt fotointresse och att se alla bidrag här ger mig inspiration till nya motiv!
    Tack till alla som röstat!
    Kram Camilla

Kommentarer inaktiverade.

