Skip to content

Tema 11 – Ensam

09 januari 2010

Veckans tema blir – Ensam. Ensam vann omröstningen med hela 57% av alla röster. På rad fick 35%, Överraskning och Ljus fick 4% vardera.

Så nu är det bara att sätta igång och fotografera, eller gräva i fotoarkivet efter hur du vill visa ensam.

Du har till på söndag kl 18 på dig att lämna ditt bidrag om du vill vara med i veckans omröstning för bästa bilden. Men det går givetvis bra att lägga in bidrag efter det också, men då utan chans att komma med till omröstning. Omröstningen kommer som vanligt upp under söndagskvällen.

Läs instruktionerna här till höger om hur du deltar och vad du ska tänka på om jag inte får låna din bild till finalomgången. Tänk också på att göra en länk i Mister Linky här nedan och länken ska vara direkt till ditt blogginlägg och inte till din bloggs startsida, det är många som gör fel där, det underlättar så för mig och för andra om det är direkt till inlägget och inte till din huvudsida som du länkar. Det är ofta jag får scrolla och leta efter bidrag. Jag hoppas att MisterLinky är med oss den här helgen och att det inte strular som sist.

 

2 kommentarer
  1. Nina Xi permalink
    09 januari 2010 12:59

    Jag saknar en logga till Lördags-Linsen som man kan lägga upp i sitt inlägg. Går det att fixa en sån måntro?

  2. 09 januari 2010 14:56

    Får se vad jag kan göra Nina…

Kommentarer inaktiverade.

