Skip to content

Omröstning tema 10 – Nytt

03 januari 2010

Tack för att ni hade tålamod med strulet hos MisterLinky, men den kom ju igång sedan igen. Det var svårt att välja ut tio bidrag den här veckan. Men efter lite beslutsångest så fick jag ihop det tillslut.

1. Lissen to – Jag gillar snöyran och jag gillar det du skrivit. Gillar symboliken.
2. Helena Kulle – En härlig ny pryl. Gillar färgerna och skärpan i bilden, Timon blev en bonus.
3. Mad World – En härlig bukett med tulpaner, nytt och vårigt så här i snöyran. Gillar kompositionen och färgerna.
4. Pia – Vem gillar inte en ny leksak, speciellt om man är fotograf och leksaken är en kamera.
5. Karolina – En härligt ny och blänkade sak. Gillar det korta skärpedjupet och bokehn.
6. Nollan – Bra placering av grodan, alldeles lagom skärpedjup och så grönt och skönt.
7. Livet med leran – Orkideer är fina, men den här bilden går mest vidare pågrund av de härliga färgerna i bakgrunden.
8. Akson – En härlig himmel i nyårsnatten. Mycket bra ihopsatt bild.
9. Carina/Sinneskatten – En härlig vinterbild med solen som sipprar genom grenarna.

Så rösta nu på den bild du tycker är bäst på temat nytt. Du har fram till kl 16:00 på onsdag på dig att rösta.

Omröstningen är nu avslutad.

Glöm nu inte att också rösta på nästa helgs tema.

4 kommentarer
  1. 04 januari 2010 17:58

    Vad glad jag blir att jag blivit finalist! Om det inte gjorde något så lånade jag bilden med alla finalister till min blogg

  2. Helena Kulle permalink
    05 januari 2010 7:40

    Vilken ära, shit så kul att få vara med, tack så mycket, vilken boost.
    Många fina bilder att fajtas med, alla värdiga vinnare.
    Ha en fin dag.
    /Helena

  3. 05 januari 2010 11:14

    Vad roligt att få vara med i det här fina sällskapet!
    Så många toppenbilder!

    Har gjort om min bild i min blogg.
    Lyckades få bort lite av den blåa tonen.
    Det är mycket att lära inom fotandet, men så roligt för varje ”steg framåt” jag gör.
    Ha det gott allesammans!

  4. 05 januari 2010 17:24

    Kul att vara finalist än en gång. Alla bilder är jättefina. Verkligen.

Kommentarer inaktiverade.

