Skip to content

Tema vecka 52 – Lugn och ro

25 december 2009

Nu är snart julen förbi. Hos oss har det varit en spännande och annorlunda julafton. Det blir så när det är magsjuka i familjen. Sjukan har varit lindrig ändå och vi har kunnat fira. Rätt mysigt och mycket lugn och ro har det blivit.

Under veckan som varit har ni fått rösta fram veckans tema och resultatet föll på lugn och ro.

Så hur vill du visa lugn och ro? Vad är det för dig? Det är alltid roligt med en nytagen bild just för temat, men har du inte tid eller möjlighet så duger en från bildarkivet bra den med. När jag väljer bilder till finalomgången den här veckan kommer jag främst att titta på bilden och hur den ser ut.

Jag väljer att lägga upp det här bidraget redan fastän det bara är fredag, delvis för att ni i lugn och ro ska kunna ordna med lugna och sköna bilder 🙂

Ni har fram till kl 18:00 på söndag på er att lägga upp bidrag som ni vill ha med i finalomgången, efter det är det fritt fram att fortsätta lämna bidrag men utan chans att komma med till omröstningen.

Läs instruktionerna här intill om hur du deltar och vad du ska tänka på om jag inte får låna din bild till finalomgången. Tänk också på att göra en länk i Mister Linky här nedan och länken ska vara direkt till ditt blogginlägg och inte till din bloggs startsida.

Rösta även gärna på Lördagslinsens tionde tema också.

7 kommentarer
  1. 26 december 2009 1:00

    oj..kommenterte på feil innlegg….Ha ei flott juleuke:))

  2. 26 december 2009 15:34

    Lite lugn och ro finns det på min blogg nu 🙂

  3. 26 december 2009 21:02

    Vill vara med så det blev från Arkivet! MB

  4. 27 december 2009 13:26

    Lugn och ro hos mig.

  5. 27 december 2009 13:27

    Föregående länk blev tyvärr fel. Ursäkta – Lugn och ro hos mig nu.

  6. 27 december 2009 13:29

    Nu finns det lugn och ro hos mig oxå…

  7. 27 december 2009 16:35

    Jag är gärna med! 🙂
    Ha en fin kväll!
    Xini Björnmamman

Kommentarer inaktiverade.

