Skip to content

Rösta på tema 10

23 december 2009

Nu kan du vara med och bestämma temat till årets första lördagslins. Som vanligt har jag tagit med de förslag som kom in förra veckan. Den här gången blev det ett förslag och det var tomtar.

Det här blir det tionde temat hos Lördagslinsen sedan straten. Du har fyra val den här veckan. Du kan om du vill lämna ett eget förslag också till tema elva, men då kan du inte göra någon röst. Så mitt förslag är att du istället röstar på tema tio och därefter skriver en kommentar om önskemål för tema elva. Men hur du gör är upp till dig.

Har du andra förslag på förbättringar eller önskemål för Lördagslinsen så tar jag gärna emot det också, eller för den delen saker jag inte ska ändra på. Skriv en kommetar om det i så fall.

Hintar också om att helgens lördagslins redan kommer upp på fredagkväll.

3 kommentarer
  1. 23 december 2009 20:58

    Tycker det är otroligt att du spenderar tid med Lördagslinsen dan förre dan. Stor tack för ditt engagemang. Tycker om Lördagslinsen som den är Ha en riktigt God Jul nu (troligen med kameran i högsta hugg 😉

  2. 26 december 2009 0:58

    Morsom konkurranse!! Tusen takk. Ha en fortsatt lugn juleuke:))

  3. 31 december 2009 0:00

    Tack för en trevlig fotokedja som jag inte hittade till förrän ganska sent i år. Gott Nytt fotoår.

Kommentarer inaktiverade.

