Skip to content

Vinnare vecka 50 – Julkort

16 december 2009

Det var en otroligt jämn omröstning den här veckan. CamillasFoto.se kom trea med fyra röster, Gärdsmygen och @nemonen kom två och fick fem röster. På första plats kom A la foto med sex röster.

Så stort grattis till Anneli med julkortet på den söta hunden. Som pris vår du vara domare i nästa veckas lördagslins. Vi kontaktar dig via mejl under kvällen.

Tack också till Lasse igen för din insatts, de tre bidragen som Lasse valde ut kom också med  på topp tre.

Du har väl inte glömt att du kan säga ditt om helgens tema? Det gör du HÄR.

3 kommentarer
  1. 18 december 2009 19:19

    Så stolt jag blir när ”mina” finalister hamnar i topp. Grattis, vad ni är duktiga.

  2. 19 december 2009 0:41

    Tack för vinsten! Vad roligt! Och tack till Lasse som valde ut mig och med den fina motiveringen! Jag är så glad över att få vinna i denna hårda konkurrens! Tack ni som röstat på mig!

    Nu ska det bli superroligt att få vara domare så in med massor av roliga, mjuka, fina bidrag!

  3. 19 december 2009 9:33

    Grattis Annelie!
    Tack ni som röstat på mej. Inte fy skam att komma tvåa!

Kommentarer inaktiverade.

