Skip to content

Vinnare vecka 49 – Tjatig

09 december 2009

Så där ja… nu är det onsdag. Fick lite snurr igår och stängde ner röstningen för det var ju onsdag. 30 minuter senare vaknade jag till och insåg mitt misstag. Så röstningen har varit nedstängd i 30 minuter, men jag hoppas ni kan leva med det.

Den här veckan får vi grattulera Lasse i Våmma till vinsten i veckans omgång. Det var tätt. Lasse fick en röst mer än Gärdsmygen som nu kom tvåa.

Det blir alltså Lasse som blir vår gästdomare nästa vecka – om han vill, vi kontaktar dig med mer detaljer om detta.

På lördag blir det ett nytt tema. Har du något önskemål om tema för helgen? Vi garanterar inte att det blir det som ni föreslår, men det vore intressant att höra vad ni har på er önskelista.

Välkomna tillbaka på lördag!

3 kommentarer
  1. 09 december 2009 20:48

    Är riktigt glad att ”mitt” val Gärdsmygen tog andraplatsen. Ja det är ju nästan en vinst då det skiljde bara en enda futtiga poäng. Grattis till Lasse också så klart!!!

  2. 09 december 2009 22:35

    Passar på att grattulera både Lasse och Gärdsmygen.
    Jag ska inte tjata på, om hur bra era bilder är.
    Ha det så gott!

  3. 10 december 2009 18:14

    Grattis till både Lasse och Gärdsmygen med risk för att bli ”tjatig” era bilder var super :)!

    /E-L

Kommentarer inaktiverade.

