Skip to content

Tema vecka 46 – Nytt

14 november 2009
by

Den här veckan blir det ett tema som förhoppningsvis får många tolkningar, nämligen Nytt. Vad har ni hemma som är nytt? Har ni upplevt något nytt eller sett något för första gången och som var helt nytt för er? Ser fram emot era bilder! Som vanligt har ni till imorgon klockan 18.00 på er och sedan kör vi en omröstning på nio bilder.

Så lägg nu upp ditt bidrag i din blogg och länka tillbaka till oss. Sedan lägger du in direktlänken här nedan i MisterLinky.

5 kommentarer
  1. 14 november 2009 18:05

    Vad roligt – 13 deltagare redan, rekord tror jag! Sprid vidare! 🙂

  2. 14 november 2009 19:31

    Nej Pia… 14 är det nu! Jätte kul tycker jag.

  3. 14 november 2009 20:19

    Vet inte om mitt bidrag till Nytt platsar men för mig blev dagens inköp nytt. Ha det bra/Lis

  4. 15 november 2009 1:47

    Grattis!
    Fantastiskt att ni lyckades dra till er så många och så snabbt 🙂
    Det har jag misslyckats med totalt 🙂
    Vid tillfälle framöver får ni gärna komma med tips.
    Mitt bidrag är publicerat.

  5. 15 november 2009 10:47

    Lis: Klart att ditt bidrag platsar – varför skulle det inte det? Tolkningen är ju fri.

    foto CHIP: Tack! Jag har inget recept på hur det har kommit så många hit på kort tid…. det får du nog höra med deltagarna om. Tack för ditt bidrag.

Kommentarer inaktiverade.

