Skip to content

Inför veckans omröstning…

25 oktober 2009

Ville bara fråga er som deltagit med regnbilder denna vecka: Jag hoppas att det är okej att jag lånar era bilder till collaget. Jag kommer naturligtvis aldrig att använda dem i annat syfte. Om ni har skyddat er sida men ändå vill vara med i röstningen, kanske ni kan länka till bilden här under i kommentarerna (samt om ni inte vill att jag lånar era bilder), annars hoppas er bild över (i collaget) eftersom jag inte vill ta bilderna genom exempelvis print screen. Omröstningen kommer upp imorgon, eller sent ikväll!

2 kommentarer
  1. 25 oktober 2009 21:32

    Om jag skulle bli utvald så är det inget problem för min del… men det är ju så många bra bilder även den här veckan.

  2. 25 oktober 2009 21:59

    Hej, trodde igår att jag var för sen med mitt bidrag, det kom inte upp på sidan. Nu ser jag att flera har lagt upp sina bidrag efter mig. Har jag fastnat någonstans? /ha det gott!

    http://christinaahl.blogg.se/2009/october/lordagslinsenregn.html#comment

Kommentarer inaktiverade.

