Hoppa till innehåll

Rösta, vecka 42

18 oktober 2009

Jag hade tänkt att vi skulle ha en liten omröstning bland veckans bidrag. Tycker att det är jättekul att det kom in 8 stycken, så denna vecka får alla vara med i finalen! Sprid gärna ordet om denna utmaning vidare!
Röstningen pågår till onsdag klockan 15.00 och sedan presenteras vinnaren härinne!

mosaik1

Överst från vänster: Pia, Nina, Anna, Anneli

Nederst från vänster: Karolina, Eva-Lena, Kerstin, Vexy

Om du vill kika närmare på bilderna, gå till respektive sida via kommentarerna!

2 kommentarer
  1. 18 oktober 2009 21:57

    Snälla, söta, rara…vill du vara så gullig och ta bort det fula e:et på mitt namn är du snäll! Jag får rysningar när jag ser mitt namn stavat på det sättet! :O((((

    Superfina bilder annars allihop!

  2. 19 oktober 2009 5:32

    Så synd att jag inte hittade hit tidigare i helgen. Men… jag ser fram emot nästa vecka. Otrolgit fina bidrag tycker jag.

Kommentarer är stängda.